24 Eylül 2011 Cumartesi

hayallerde yaşıyor bazıları


ya geçen yine megın foks rüyamda, dedim: “kızım; lan tamam bak, haftada 4 defa banko rüyamda aralıksız zikişiyoruz, gel bi yüzük falan takalım bari aileler rahat etsin. böyle fütursuzca çılgın hayvan seksinden ibaret olma benim için” .“Dur, bi önce abim askere gitsin, gelsin.” diyo vs..Küt rüya kopuyo, rüyadan veri gelmiyo. Kalkıyorum, bi bakıyorum hala o brayn astın ibnesiyle evli şıllık. Her tutturduğumda daha esaslı abanıyorum karıya, bana mısın demiyo yahu. Bi gün yine yakaladım sevişiyoruz, tuş ettim yatağa; kafasını aldım kolumun altına: “Nişanı yapmıyosak, saçtan kıvılcım çıkarırım bak haa!” dedim. “Tamam, allah aşkına bırak, yeminlen bak, allahın adını verdim, kuran getir el bascam” falan dedi. Kavga gürültü, patırtı, toz duman; bıraktım kafayı, bi sakinleşme, kavga sonrası ateşli sevişme, keyif sigarası vs. Kafayı vurduk yattık-uyuduk. Kalktım duş yaptım, kahvaltıyı hazırladım, uyandırdım; tam öpüyodu beni: “Napıyosun be, pırasalı, çemenli menemen gibi kokuyo ağzın git bi dişini fırçala pis seksi.” dedim. gitti fırçaladı yiyoruz. Kafamdaki plan şu: dicem tamam evlenme bana taşın, ya da olmuyo ayrılalım. Durdu, “Seni seviyorum” dedi. Ben bi afalladım, bi götüm tavan yaptı, bi ne oldum delisi oldum. Lan, yedi düvelin osbir çekmekten nasırlandığı, zikinde derman kaldırmadığı, yemeden içmeden çavuşu tokatladığı hatun beni seviyo. “Bunu gerçekten memenden öhm içinden gelerek mi söylüyosun.” dedim. Geldi öptü, şimdi burda söylemiyim masanın altına indi, bi sürü şey yaptı zilli. “Tamam; madem öyle o nar gibi memelerinin hatırına bugün seni işe ben bırakıcam.” dedim. Çıktık, bağlandım otobana kapattım gazı ibre 200, açtım kapıyı attım aşağı kaltağı! Kesin bi orospuluk var bu işte, lan ne işi var benim gibi orta-direk bi marangozla, kesin dna mı ele geçirecekti, başka bi dünya yarattırıp orada işini halledip geri dönecekti, beni bafiliceklerdi vb. Bişi var kesin bende, seçilmişim heralde dedim. Sigarayı elime aldım yakıyorum çakmağı yanmıyo. Tekrar yakıyorum, tekrar yakıyorum… yanmıyo. Başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Benim totem çakmaktı! Ben rüyada değil gerçekte çakmışım megana, lan karı harbi seviyomuş beni be.. Neyse rahmetlinin dana jambon gibi teni vardı, huzur içinde yatsın, günahları afolla. -Nasıl bilirdiniz merhumu? -Vur dedi öldürdüm. Amin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

sende yorum yap escobar